Τα παράπονά σας… στο διαδίκτυο

action

Συμπληρώνεται ένας χρόνος από τη λειτουργία της  εφαρμογής  «Αιτήματα Καθημερινότητας Πολιτών» μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογή που επιτρέπει στους δημότες να διατυπώσουν άμεσα και χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίες τα αιτήματά τους.  Επίσης επιτρέπει στον Δήμο να έχει άμεση καταγραφή όλων των επιμέρους ή αναδυομένων προβλημάτων σε πραγματικό χρόνο.

Η εφαρμογή έχει σκοπό στη διαμόρφωση ενός πιο συμμετοχικού αλλά και πιο τελεσφόρου δημοτικού μηχανισμού.  Βέβαια στην ουσία δεν είναι δύσκολο να εντοπιστούν τα προβλήματα που υπάρχουν σε κάθε γειτονιά αλλά να λυθούν. Προβλήματα που έχουν φτάσει να διατυπωθούν στην εφημερίδα μας, όπως η έλλειψη φωτισμού στην οδό Δαρειώτου, που σύμφωνα με κατοίκους έχει συμβάλλει στη διάπραξη διαρρήξεων,  δεν είναι ότι δεν έχει καταγραφή στην απαραίτητη εφαρμογή, είναι ότι τα γρανάζια του Δημοσίου δυσκολεύονται να φωτίσουν τον δρόμο.

Σύμφωνα πάντως με Δελτίο Τύπου του Δήμου στον ένα χρόνο λειτουργίας της εφαρμογής έχουν καταγραφεί:

Στην Κηφισιά: περισσότερα από 2370 αιτήματα, από τα οποία 1585 έχουν διεκπεραιωθεί και τα υπόλοιπα βρίσκονται σε εξέλιξη.

Στη : περισσότερα από 600 αιτήματα από τα οποία 427 έχουν διεκπεραιωθεί και τα υπόλοιπα βρίσκονται σε εξέλιξη.

Στην Εκάλη: περισσότερα από 230 αιτήματα από τα οποία 180 έχουν διεκπεραιωθεί και τα υπόλοιπα βρίσκονται σε εξέλιξη.

Όσον αφορά τι απασχολεί περισσότερο τους δημότες, σύμφωνα με την καταγραφή στην πλατφόρμα, 2.378 αιτήματα αφορούν τις υπηρεσίες καθαριότητας (Ηλεκτροφωτισμός, Ανακύκλωση), 517 αιτήματα αφορούν την Υπηρεσία Πρασίνου και 349 αιτήματα την Τεχνική Υπηρεσία.

Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα στους δημότες να ενημερώνονται για την εξέλιξη του αιτήματός τους με τον τρόπο που οι ίδιο έχουν δηλώσει ότι επιθυμούν.  Τηλεφωνικά επιλέγουν οι περισσότεροι, κάποιοι ηλεκτρονικά, ενώ άλλοι με προσωπική επίσκεψη στο γραφείο του Δημότη.

Δεν μπορούμε ούτε να αμφισβητήσουμε τον τρόπο λειτουργίας της διαχείρισης ηλεκτρονικά της καθημερινότητας των πολιτών, ούτε να δώσουμε συγχαρητήρια για τον τρόπο λειτουργίας της, διότι δεν μας έχει ενημερώσει κάποιος από τους αναγνώστες μας ότι την έχει χρησιμοποιήσει.  Αντίθετα κάποιοι, πιο παραδοσιακοί, που μας έχουν ενημερώσει ότι επιλέξανε τον παραδοσιακό τρόπο διατύπωσης αιτήματος, μέσω πρωτοκόλλου, ούτε τηλεφωνική ή άλλη απάντηση έλαβαν, ούτε το πρόβλημά τους λύθηκε. Βέβαια στα “αυτιά” των εφημερίδων φτάνουν συνήθως  τα παράπονα.  Είναι μάλλον σπάνιο να σηκώσει κάποιος το τηλέφωνο για να ενημερώσει μια εφημερίδα ότι με το που  διατύπωσε ένα παράπονο στον Δήμο, αμέσως  λύθηκε.

Γι’ αυτό θα παραμείνουμε καλοπροαίρετοι και θα αρκεστούμε στο Δελτίο Τύπου του Δήμου που μιλάει για 68,5% ικανοποίηση των αιτημάτων μέσα σε ένα χρόνο, ενώ τα υπόλοιπα βρίσκονται στο δρόμο προς τη λύση τους.  Το Δελτίο δεν αναφέρει αίτημα που δεν πρόκειται να λυθεί.