Ναι στην επέκταση του ΗΣΑΠ προς τη Νέα Ερυθραία

ΗΣΑΠ

Ομόφωνη ήταν η επικαιροποίηση της επέκτασης της γραμμής του Ηλεκτρικού από την Κηφισιά μέχρι τη Νέα Ερυθραία, στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο της Τετάρτης 31 Μαρτίου. Η πρόταση αυτή ψηφίστηκε και στο κοινοτικό συμβούλιο της Νέας Ερυθραίας και σχετική εκτενή εισήγηση για αυτήν την αναγκαιότητα έκανε ο πρόεδρος της Κοινότητας, γιατρός Χρήστος Λιούμπιας.

Ο Δήμαρχος Κηφισιάς Γιώργος Θωμάκος ανέφερε το ιστορικό όλης της κίνησης αυτής για την επέκταση του Ηλεκτρικού, ενώ είπε πως η πρόταση θα πρέπει να συνοδεύεται με τεκμηριωμένες μελέτες, έκθεση βιωσιμότητας αλλά και κεντρική πολιτική βούληση.

Ο κ. Θωμάκος είπε πως η επέκταση έχει ήδη κοστολογηθεί στα 440 εκατ. ευρώ ενώ θα χρειαστεί πολλά χρόνια για αν ολοκληρωθεί. Τελειώνοντας ανέφερε πως η καινούργια γραμμή 4 του μετρό η οποία έχει σχεδιαστεί να φτάνει μέχρι την Πεύκη, θα μπορούσε να επεκταθεί μέχρι το ΒΙΟΠΑ στην Κάτω Κηφισιά, τώρα που έχουν εξαγγελθεί και τα έργα για την επέκταση της Κύμης.

Ο πρώην Δήμαρχος Νίκος Χιωτάκης είπε πως η Αττικό Μετρό είχε πραγματοποιήσει προκαταρκτική μελέτη για την επέκταση του ΗΣΑΠ προς τη Νέα Ερυθραία το 2013 και πάνω σε αυτήν αν επικαιροποιηθεί μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση για τη πρόταση του Κοινοτικού.

Η τότε μελέτη έκανε λόγο για δύο σταθμούς, έναν στην συμβολή των οδών Ελευθερίου Βενιζέλου και Χαριλάου Τρικούπη και δεύτερο σταθμό στην διασταύρωση των οδών Ελευθερίου Βενιζέλου και Αγ. Σαράντα, σε οικόπεδο του ΕΦΚΑ, με φτιάξιμο μεγάλου χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων. Επίσης υπήρχε πρόβλεψη για την βύθιση του σταθμού της Κηφισιάς, αφού από το ΚΑΤ η γραμμή θα υπογειοποιείται  και θα λύνεται έτσι και το χρόνιο πρόβλημα στη σοφή Τατοϊου, Όθωνος, Δραγούμη, Λαμπράκη.

Με την πρόταση του κ. Χιωτάκη συμφώνησε και ο Βασίλης Βάρσος.

Τελικά στο ψήφισμα εκτός από την επέκταση της γραμμής του ΗΣΑΠ προς τη Νέα Ερυθραία, ενσωματώθηκε και η πρόταση του Δημάρχου κ. Θωμάκου για επέκταση του μετρό και προς το ΒΙΟΠΑ.